piątek, 6 marca 2015

Majowe warsztaty

Witam post skierowany dla niedowiarków-taka ciekawostka 
- Jak to puszka może być aparatem fotograficznym ? i co to za fotografia ? Takie pytania zadają mi inni.
Rozumiem być miłośnikiem fotografii , ale nie znać tajników prawdziwej fotografii to Wstyd !!! 
    Ludzie posiadający cyfrę uważają się już za Fotografów.
To po co ja się uczyłam , i nadal uczę od najlepszych mistrzów fotografii ? ( przecież mam  kilka  aparatów cyfrowych , kilka analogów ) .
Może po prostu urodziłam się w innych czasach , gdzie pierwsze zdjęcia były robione na Zenicie. 
  Zakochałam się w fotografii , wałkując od historii po tajniki wiedzy,nie znanej innym .
 No dobra rozpisałam się ,do rzeczy:  Fotografie 
z pasji czy z rzeczy posiadania cyfry zachęcam was , do warsztatów Fotografii Otworkowej 
 Nigdzie indziej się tego nie nauczysz, Warsztaty prowadzi nagrodzony wieloma nagrodami Mistrz Fotografii Paweł Janczaruk -autor słynnej książki ''Wszystko co chcę powiedzieć o otworkach'' 
 Podkreślę jedynej książce , która została napisana w Polsce ,o tej metodzie fotografii.


A to tak niewtajemniczonych . Mój aparat :D Oraz moje zdjęcie ; czas naświetlania 45 s







I ty możesz pogłębić swoja wiedzę , cyfra to nie wszystko !!.

Prawdziwa magia jest w prawdziwej fotografii


 Ja mogę tylko was zaprosić , na kolejne warsztaty -W Kosobudkach, Miejsce Aktywności Twórczej, w dniach 30 kwietnia – 3 maja 2015 r. odbędą się warsztaty fotograficzne.


Warsztaty poprowadzą Paweł Janczaruk, Jagoda Witek
Zainteresowanych prosimy o kontakt
mailowy 601584764@interia.pl
telefoniczny 601 58 47 64
Zapraszamy miłośników fotografii






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz