piątek, 6 czerwca 2014

Przygotowanie

Ktoś sobie może pomyśleć ,że przygotowanie sesji Artystycznej to trudne ...dla mnie to sama przyjemność.

Na samym początku muszę pomyśleć co bym chciała zobaczyć w swoim obiektywie . Wiem , że w fotografii nie da się już nic nowego wymyśleć . Ale ja staram się zrobić coś nowego :) moja sesja moja wizja ,płynąca z serca <3 . Zawsze staram się zrobić to tak , żeby podczas sesji skakać z radości ,że udało mi się dokonać zamierzonego celu . Nic dziwnego, osoby pracujące ze mną mówią ,ze jestem szalona . Gdyby nie to jak jestem nie stałabym się tym kim jestem ,czyli realistką stawiającą sobie coraz to inne cele w realizacji fotografii.



 Kto zgadnie  do jakiej sesji, to pyszne jabłuszko było Mi dziś potrzebne ?






 Na resztę zagadkowej sesji zapraszam pózniej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz